Časté dotazy

- Je nutná registrace při nákupu?

Registrace nutná není a nakupovat můžete i bez ní. Stačí vyplnit potřebné údaje při odesílání objednávky.

Registrace vám však přinese řadu výhod. Mimo jiné vás zařadí do našeho Věrnostního programu, díky kterému získáte slevy na další nákupy a dozvíte se o soutěžích a akcích, které Grandlovky pořádají.

 

- Jak se dozvím o novinkách a slevách, které chystáte?

Ve spodní části hlavní stránky najdete možnost přihlásit se k odběru našeho newsletteru. Sledovat nás můžete také na našcich Facebookových stránkách.

 

- Jak rychle bude objednávka odeslána?

Zboží "skladem" odesíláme do 24 hodin od potvrzení objednávky. Pokud je produkt "momentálně nedostupný", znamená to, že jej na skladě nemáme a bude odeslán zhruba do 10 dnů. O stavu takové objednávky vás budeme průběžně informovat.

 

-  Jak poznám, že je vybrané zboží skladem?

V detailu každé položky najdete aktuální informaci o skladové dostupnosti.

 

- Jsou má soukromá data chráněna před zneužitím?

Osobní údaje kupujícího jsou uchovávána pouze pro účely eshopu Grandlovky.cz a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Více informací najdete v sekci Ochrana osobních údajů.

 

- Zboží je vyprodáno, kdy bude znovu skladem?

Pokud je zboží "momentálně nedostupné", můžete si jej přesto objednat, počítejte však s delší dodací dobou. Snažíme se, aby veškeré naše produkty byly pokud možnost dostupné skladem, může se však stát, že se zboží nečekaně vyprodá.

 

- Zapomněl jsem své přístupové údaje, co mám dělat?

V případě zapomenutého hesla stačí při přihlašování kliknout na odkaz "Zapomenuté heslo". Na email vám přijde ověřovací kód, který vám po zkopírování do příslušného pole dovolí zvolit si heslo nové.

V případě zapomenutého přihlašovacího emailu nás, prosím, kontaktujte na info@grandlovky.cz.

 

- Zboží dorazilo poškozené, co mám dělat?

Poškození řádně zdokumentujte a ihned nás kontaktujte na info@grandlovky.cz. Bližší informace najdete v sekci Způsoby dopravy.

 

- Přišel mi e-mail, že zboží bylo odesláno, ale zásilka ještě nedorazila. Co mám dělat?

V případě, že Vám zboží nebylo doručeno do 3 dnů od odeslání, ani jste nenašli ve schránce lístek od dopravce, kontaktujte nás na info@grandlovky.cz a my jeho polohu dohledáme na základě podacího čísla.

 

- Je kosmetika DR. GRANDEL testovaná na zvířatech?

To rozhodně není! Testování na zvířatech bylo pro společnost vždy tabu. Kosmetika je vždy testovaná na dobrovolnících, a to za výhradní spolupráce se špičkovými dermatology. Nikdy netestuje na zvířatech.

 

- Zasíláte zboží také na Slovensko?

Bohužel, v současné době zboží na Slovensko nezasíláme.